26 februari 2010

Making Plans

Na een overdreven drukke week en maar één dag weekend in het vooruitzicht -ook zondag is helaas een werkdag deze week-, blaas ik snel even uit. In drukke periodes denk ik altijd aan de dingen waar ik even geen tijd voor heb en dan vooral aan "kleine" projectjes in huis. Zo plannen we al geruime tijd om eindelijk de kamer van onze jongste dochter eens helemaal in te richten. Voorlopig is haar kamer mooi wit (ik blijf eeuwig fan van een frisse witte kamer) met een lichtgroen matje als enige kleurelement. Een meisje van bijna 2 met een minimalistische slaapkamer?! Daar moet dringend verandering in komen!


Ik kan nauwelijks wachten om haar kamer onder te dompelen in lentekleuren. Hierboven alvast wat inspiratie uit Cookie magazine, libelle en vt wonen

Fijn weekend!



4 opmerkingen:

  1. prachtig hé die foto's van uit de tijdschriften, hier ook een kindje van bijna twee met een neutrale slaapkamer, maar we zijn er dit weekend ingevlogen en het wordt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, het ziet er altijd zo gezellig uit! Ik ben benieuwd naar jullie kamer! Ik hoop er ook snel in te vliegen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fris en Fruitig! Hoewel ik wit ook erg mooi blijf vinden hoor! Af en toe veranderen van kleuraccent.... Mooi en sober.... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Saskia! De ideeën zijn er al, nu nog de tijd vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails