3 februari 2010

Pearly Girl

Pearls are back! Wat mij betreft toch. Parels zijn de immer classy finishing touch voor elke outfit. Ik begon met het dragen van oorbellen met nepparels. In Hema en Veritas vind je enkele mooie exemplaren in verschillende maten. Perfect om die eerste complimentjes mee in ontvangst te nemen. Maar na een tijdje ga je toch verlangen naar het echte spul, dat toch nog net iets meer glans heeft en voor altijd mooi kleur blijft behouden. Wat je dan doet, is contact opnemen met je moeder en/of je oma. De kans is groot dat hun juwelencollectie een paar echte parelkettingen en andere parelaccessoires bevatten. Wees snel om ze uit te lenen want de kans bestaat natuurlijk ook dat moeder en oma na de parelmoeren-schatjes terug in handen te hebben gehad, ze deze prompt terug zelf gaan dragen. Levert je kleine rooftocht niets op, dan is het tijd om zelf een verzameling te starten! Ideaal daarvoor is een bezoekje aan de applepiepussy-webshop! Audrey Hepburn-oorbellen, een ketting waarvan je de parel zelf uit de oester mag prutsen…ik heb het allemaal besteld, getest én goed bevonden! Ik heb ook nog parels gespot in de kringloopwinkel…zo maar achtergelaten door iemand die dacht dat parels helemaal passé waren. Dat zijn ze misschien ook wel, maar voor sommige retro liefhebbers zoals ik, is passé nu juist helemaal what we’re looking for!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails