9 februari 2010

Juxtapoz magazine

Ons krantenmandje puilt altijd uit van de magazines. En dat is dan nog een understatement. Om niet al te slonzig over te komen, verzwijg ik nog allerhande stapeltjes, weggemoffeld in menig kast of schuif. Slechts zelden krijg ik het over mijn hart er enkele weg te gooien. Een wekelijkse stop bij de IMS (International Magazine Store) -zo blijkt- doet aan dit overaanbod niet veel goeds.

Al jaren een vaste waarde in de  stapeltjes is het Amerikaanse  Juxtapoz magazine. In Juxtapoz vind je o.a. vernieuwende, kleurrijke en vooral coole surrealistische popart. Het magazine heeft ook een Style Sheet rubriek, waar ik altijd bij zit weg te dromen en die mijn webshopverslaving alleen maar aanwakkert. 


Naast het tijdschrift heb ik ook al een paar (voor mij obligatoire) hardbacks van Juxtapoz in mijn bezit. Mocht je het magazine nog niet kennen en hou je van deze stijl, dan is dit zeker een aanrader om ook jouw krantenmandje mee te overladen.



Kunstwerken in bijgevoegde foto's zijn respectievelijk van Eduardo Recife, Michael Sieben, Amy Sol en Christopher Lee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails