6 februari 2010

Toptip The Bodyshop verrassingszakje

Nog even een toptip meegeven voor het weekend! Tijdens de feestdagen had ik ze al zien staan, de verrassingszakjes van The Bodyshop. Je koopt een zakje van 15 € of 25 € zonder de inhoud ervan te weten, maar mét de belofte dat er voor veel meer geld aan producten inzit. Nu was ik gisteren op zoek naar een moisturizer en ik kon mijn ogen niet van die zakjes afhouden. Ik pakte er eentje vast en voelde dat het toch best zwaar was...mmmm... Ach, dacht ik, gewoon eens proberen, verrassingen zijn altijd leuk. Ik kocht er eentje van 25 € omdat de dame aan de kassa me verzekerde dat in die zakjes een Body Butter zat. En ja hoor, ik was zeer aangenaam verrast met de inhoud van mijn Bodyshop-zakje! Dit is de buit:

  • Cranberry Shower gel
  • Brazil nut shower cream
  • Mandarin orchid shower gel
  • Pink grapefruit shower gel (klein)
  • Pink grapefruit Body Butter (klein)
  • Spa Wisdom Monoï moisture balm (groot)
  • Into the night wierookstokjes
  • 2 sponsjes
  • een Bodyshop muismatje
  • toiletzakje
  • massagedingetje

Ik kijk er naar uit ze allemaal uit te proberen...de geurtjes van de Body Butter en de Moisture balm brengen me alvast helemaal in lentestemming!


Ik kocht dit zakje in Wijnegem Shopping Center, ik weet niet of andere Bodyshops ook verrassingszakjes hebben.

Laat zeker weten welke goodies er in jouw zakje zitten!
Fijn weekend!

1 opmerking:

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails