9 maart 2010

What gives a girl power and punch?

It's Hairspray!
Haarlak...als je zoals ik krullen hebt die na een tijdje uitzakken of stijl haar hebt dat eigenlijk een beetje krult -vooral als het regent, damn' you rain!- dan kan je niet anders dan de gewenste haarstijl van de dag fixeren met haarlak. Al sinds mijn veertiende ofzo ben ik op zoek naar de perfecte haarlak: nl. een lak die niet vettig maakt, plakt of stofdeeltjes achterlaat op je haar. Ik wil dan ook niet weten in hoeverre ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor het gat in de ozonlaag -oeps, sorry...-. Maar nu ben ik op een moment in mijn leven gekomen waarop ik meen dé perfecte haarlak gevonden te hebben! Zoals vele van mijn vorige lakken is hij van L'oréal en ik beschouw hem als het nog chiquere zusje van Elnett. Mijn kapster had mijn haar eens helemaal fifties opgestoken voor een feestje, waarna ze mijn coupe met een ontstellende hoeveelheid haarlak besproeide: "zo, kan je heel de avond dansen", was het oordeel. En ja hoor, de hele avond geen pijltje dat op de verkeerde plaats sprong, mijn haar voelde zacht aan en de volgende dag kon ik het gewoon uitkammen zonder dat er ook maar iets van haarlak achterbleef in m'n haar: hallelujah! Ik ben me ervan bewust dat deze post veel weg heeft van een oppervlakkige reclamespot, maar het is waargebeurd en het mag gezegd worden: voor mij is L'oreal Infinium Queen de beste haarlak die ik ooit gehad heb. Nu komt het tricky gedeelte, gezien het een professionele  lak is, kan je hem niet zomaar overal kopen. Ik koop hem bij de kapper, maar je vindt Infinium ook heel gemakkelijk online: o.a. hier of hier. Dus: voor de dames die haarlak gebruiken en niet echt tevreden zijn, probeer deze eens!

En dan nog heel toepasselijk: een filmpje uit Hairspray: de Miss Hairspray Election!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails