8 maart 2010

Alice in Accessoryland

De film staat op mijn must-see lijst, ik heb hem dus nog niet gezien. Maar ik zie wel wat hij teweegbrengt in webshopland en omstreken. Alice inspireert zoveel creatievelingen om accessoires te maken met theekopjes, kaarten en witte konijnen!
Ik hou er wel van! Hier een kleine selectie van wat er te rapen valt:




theekopjes ring (Kittyrobot - Etsy)



Alice Bedelarmband (Fortunefriends)




Drink me-oorbellen (Hoolala)



Alice kniekousen (Plasticland)




 

Paul & Joe Cosmetica (Asos)



3 opmerkingen:

  1. Ik hoop deze week ook naar Alice te kunnen gaan kijken. Ik hou je op de hoogte van wat ik ervan vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker doen! Ik heb alle vertrouwen in Tim Burton dat het weer heel goed gaat zijn :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. G E W E L D I G !! Die theekopjes ringen.... zucht.... zo mooiiiii Alice in Wonderland is mijn favoriete sprookje. Ga nu snel naar je linkjes....
    Een hele leuke week!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails