19 maart 2010

All about movies and fashion 2

Het is al een tijdje geleden dat ik een vervolg beloofde aan de all about movies & fashion post, maar hier ben ik er eindelijk mee:

Cat on a Hot Tin Roof (1958)

Naar het gelijknamige toneelstuk van Tenessee Williams.

-Een aangrijpend drama over wanhopige liefde, moeilijke familierelaties, leugens en ziekte-

Elisabeth Taylor draagt een al even dramatisch prachtige witte jurk. The Cat Dress van Helen Rose werd jaren nadien nog in alle mogelijke kleuren op de markt gebracht en gretig gekocht. Deze jurk is tijdloos...
Voor Elisabeth Taylor haar witte kleed aantrekt in de film, loopt ze een hele tijd rond in een onderjurkje waarin ze er al even stunning uitziet.
















Let ook op de koraal kleurige lippenstift, die is helemaal terug in 2010. Ik vind het een wel een "hartje zomer"-kleur, nog niet te combineren met mijn witte winterteint. Maar hij staat wel op mijn -oneindig- verlanglijstje!

Prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails