16 april 2010

Lovely Surprise

Soms kan een complimentje je dagen doen glimlachen. Ik kreeg namelijk een blogger award! Heel erg bedankt! De lieve woorden van Coedith van Life in a Pink House deden me blozen. Ik volg haar blog nauwgezet en vind hem inspirerend, eerlijk en herkenbaar. Door haar eerste comment op mijn blog besliste ik mijn posts ook te vertalen voor buitenlandse lezers. 


Sometimes kind words can make you smile for days! I got a blogger award! Thank you so much! Coedith's lovely words at Life in a Pink House made me blush. I read her blog consistently and find it inspiring, honest en recognisable. Her first comment on my blog resulted in me translating it in English.

Een award krijgen is leuk, maar hem doorgeven vind ik nog plezanter! Ik geef de award door aan Saskia van Sas Kookt! We zijn ongeveer in dezelfde periode een blog begonnen denk ik en zij is mijn meest trouwe lezeres en commentaargever! Ik lees haar blog graag omdat haar posts iets fris en liefs hebben. Ze schrijft vol liefde over haar gerechtjes en ze inspireert me als ik weer niet weet wat te maken voor het avondeten!
Sophie van SophieSweetVintage krijgt er ook eentje. Haar posts staan barstensvol super mooie vintage kledij en vintage inspiratie items. Haar kleine ontdekkingen zijn altijd de moeite waard en haar schrijven straalt een positieve energie uit.

Getting an award is fun, but I enjoy giving one away even more! I pass on the award to Saskia at Sas Kookt! We started our blogs at about the same time and she has been my most loyal reader en commenter. I love reading her blog because her posts are pure and sweet. She writes passionate about food en she inspires me to cook her recipes when I don't know what to make for diner!
Sophie at SophieSweetVintage also gets one. Her posts are packed with excellent vintage clothes and vintage inspiration items. Her little finds are always worth it and her writing is filled with positive energy.

1 opmerking:

  1. Oh, zo leuk! Proficiat met je award, je hebt hem verdiend! Ik vind je blog gezellig én inspirerend, altijd leuk om eens een kijkje te komen nemen! Ik ben dan ook heel vereerd dat ik de award krijg van jou, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Big hug!

Related Posts with Thumbnails